تکلیف بازیکن خارجی تیم استقلال روشن شد-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

تکلیف بازیکن خارجی تیم استقلال روشن شد

منتظر محمد برای فصل جدید هم باید به دنبال حضور در تیم جدیدی باشد و جایی در لیست جواد نکونام نخواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ منتظر محمد در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد اما به دلیل عدم نیاز از سوی جواد نکونام به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم مس رفسنجان شد.

 

پیش بینی می‌شد با پایان فصل این  بازیکن به اردوی آبی‌ها برگردد اما از ساختمان سعادت آباد خبر می‌رسد، این بازیکن در لیست خرید جواد نکونام قرار ندارد و طبیعتا باید با نظر باشگاه استقلال تیم جدید خود را انتخاب کند.

 

تیم خواهان منتظر محمد باید با باشگاه استقلال وارد مذاکره شود و با برآورده کردن خواسته مالی باشگاه استقلال این بازیکن را در اختیار بگیرد. آنطور که از شواهد امر پیداست باشگاه مس رفسنجان تمایل دارد این بازیکن را قطعی از باشگاه استقلال در اختیار بگیرد./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده